SoloStocks to przeznaczony dla wiodących firm i specjalistów w Hiszpanii portal sprzedaży online, o silnej obecności międzynarodowej, szczególnie w Europie i Ameryce Łacińskiej.
Przedstawiciele firm i przedsiębiorcy znajdą na portalu szeroką gamę produktów w najlepszej cenie. Dzięki naszemu zespołowi możesz skorzystać z usługi doradztwa, aby kupować i sprzedawać za pośrednictwem niezawodnego i bezpiecznego kanału internetowego.
Na portalu SoloStocks uwzględniamy wszystkie potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw oraz freelancerów i pomagamy w wyborze i zakupie produktów.
Założony w roku 2000 SoloStocks.com jest jedynym hiszpańskim portalem kupna i sprzedaży przeznaczonym dla firm i przedsiębiorców, który oferuje usługi w 12 krajach. Są to: Hiszpania, Brazylia, Meksyk, Argentyna, Kolumbia, Chile, Francja, Niemcy, Portugalia, Włochy, Polska i Maroko.
Połączenie interesów potencjalnych klientów i dostawców na funkcjonalnej, szybkiej, skutecznej i bezpiecznej platformie kupna i sprzedaży.
Stworzenie dostawcom kanału online umożliwiającego kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi oraz sprzedaż eksportową.
Zaoferowanie spersonalizowanej obsługi klienta i doradztwo w zakresie strategii online dla każdej firmy.
Założona w 2000 roku platforma SoloStocks jest wspierana przez Grupę Intercom, jeden z przodujących w Hiszpanii tzw. inkubatorów biznesu. Zaczynaliśmy jako platforma dla firm i przedsiębiorców chcących pozbyć się zapasów z magazynu, końcówek serii lub nadwyżek towarowych.
2000Z portalu przeznaczonego do pozbywania się nadwyżek magazynowych czy też wyprzedaży SoloStocks przekształcił się w kanał online dla obszernych katalogów, prezentując nowe produkty ze wszystkich sektorów.
2005Po sukcesie w Hiszpanii i zgodnie z naszą wizją projekcji międzynarodowej staramy się rozszerzyć zasięg platformy na kraje, w których istnieją zbieżności z rynkiem hiszpańskim, ze względu na bliskość geograficzną, językową, wspólne kanały eksportowe lub możliwości sprzedaży.
W 2008 portal internetowy rozpoczął sprzedaż w Brazylii, Meksyku, Argentynie, Włoszech, Francji i w Polsce. Rok później, w 2009 roku, dotarliśmy na rynki w Niemczech, Kolumbii, Maroku, Chile i Portugalii.
2008W 2012 zaczęliśmy oferować w hiszpańskim portalu usługi sprzedaży online. Dzięki temu firmy, oprócz nawiązywania bezpośrednich kontaktów handlowych, mogą kupować produkty bezpośrednio poprzez SoloStocks.com, korzystając z bezpiecznej platformy płatniczej.
2012W 2014 roku otrzymaliśmy nagrodę Ecommerce Awards dla najlepszego biznesu elektronicznego B2B w Hiszpanii. Jest to wyróżnienie przyznawane firmom prowadzącym sprzedaż online i wyróżniającym się w swoim obszarze działania.
2014W 2016 przedstawiliśmy naszą nową aplikację mobilną: SoloStocks zakupy. Aplikacja umożliwia przedsiębiorcom i firmom dostęp do obszernego katalogu dostawców z Hiszpanii, a dzięki zastosowaniu geolokalizacji pozwala znaleźć dostawców w okolicy.
2016