Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies celem dostarczenia zawartości stron i reklam dostosowanych do Ciebie. Aby uzyskać więcej informacji informacji, zapoznaj się z naszą Polityką plików „cookies”.Zatwierdź ok
AdBlue
AdBlue
Do uzgodnienia
Prośba o więcej informacji
Dodaj do ulubionych

AdBlue

  • Czas dostawy:na zamówienie
Cena do uzgodnienia
Nie zawiera VAT
Opis produktu

AdBlue

:
AdBlue (NH2)2CO + H2O - to wodny roztwór mocznika otrzymywany z technicznie czystego mocznika (bez dodatku substancji obcych) i wody zdemineralizowanej zawierający 32,5% mocznika.

AdBlue - nietoksyczny, bezwonny, bezbarwny, bezpieczny dla otoczenia i przyjazny dla środowiska. Wysoka jakość roztworu wymagana jest nie tylko na etapie produkcji, ale także podczas transportu i przechowywania.

Pakowanie:
* autocysterny o pojemności ok. 23 tony,
* pojemniki typu IBC o pojemności 1000 l

Transport:
W celu uniknięcia zanieczyszczeń AdBlue i korozji używanych przyrządów, wszystkie zbiorniki, kontenery z przewodami, zawory i osprzęt wykorzystywane do magazynowania, transportu i obsługi AdBlue powinny być wykonane z wysokostopowych stali austenicznych, a także różne tworzywa sztuczne (polietylenowe, polipropylenowe, izobutylenowe, fluoroetylenowe itp.). Aby uniknąć zanieczyszczeń i zapewnić najlepszą jakość AdBlue Zakłady Azotowe "Puławy" dostarczają produkt we własnych środkach transportu.

Zastosowanie:
AdBlue stosowany jest w nowej generacji silników Diesla wykorzystujących technologię SCR (selektywnej redukcji katalitycznej). Użyty w technologii SCR katalizator stawia wysokie wymagania dla zawartości w roztworze mocznika metali (tj. Na, K, Mg, Ca, Al., a w szczególności metali ciężkich). AdBlue znalazło zastosowanie w systemach SCR w przemyśle motoryzacyjnym w związku z nowymi legislacjami unijnymi regulującymi normy emisji spalin w silnikach Diesla.

Zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej od 1 października 2006 roku weszły w życie nowe, bardziej restrykcyjne normy emisji spalin (tzw. Euro 4), które od 1 października 2008 ulegną dalszemu zaostrzeniu (tzw. Euro 5). Nowe normy nakładają na producentów samochodów ciężarowych o tonażu powyżej 3,5 tony wymóg dostosowania swojego taboru do ich spełnienia. Takie możliwości stwarza technologia SCR. Powoduje ona rozkład tlenków azotu NOx w azot i wodę. Zgodnie z normą EURO 5 emisja szkodliwych tlenków azotu została zredukowana o 60% oraz cząstek stałych (PM) o co najmniej 80%.

W samochodach ciężarowych został zainstalowany dodatkowy zbiornik na AdBlue, który pod wysokim ciśnieniem jest wtryskiwany bezpośrednio do katalizatora gazów spalinowych w technologii SCR. W ten sposób następuje redukcja emisji szkodliwych gazów spalinowych powodujący efekt cieplarniany oraz kwaśne deszcze.

Warunki przechowywania:
AdBlue nie jest łatwopalny ale przechowywanie roztworu w temperaturze powyżej 30oC może spowodować jego rozpad hydrolityczny z utworzeniem amoniaku. Natomiast w temperaturze poniżej -11,5oC ulega procesowi krystalizacji z tego też względu zbiorniki, dystrybutory i zawory powinny być izolowane a w razie potrzeby ogrzewane.
(Zobacz więcej)
Nr. identyfikacyjny produktu: 601511 | Sprzedawca Dostawca z zewnątrz
  • Data dodania produktu 08/06/2010
  • -
  • Zmiany wprowadzone przez sprzedawcę. 03/08/2014
(Zobacz więcej)
Zgłoś się po indywidualną wycenę do producentem
Dane kontaktowe Zmień dane | Zmień użytkownika
  • Zapomniałem hasła
  • Bez specyfikacji
  • Jestem zainteresowany/a: jednostek
Naciskając przycisk "Prośba o więcej informacji" zgadzasz się na Regulaminu i Polityki ochrony prywatnosci.
Formularz kontaktowy zawiera błędy, proszę sprawdzić wpisane informacje.
Produkty podobne do

AdBlue

Zareklamuj firmę na
na portalu handlowym dla firm.
Zarejestruj firmę