Dokumentacja techniczna importu produktów

Przewodnik techniczny do zamieszczania ogłoszeń produktów za pomocą XML na portalu SoloStocks

Uwaga:

plik XML powinien być stale dostępny za pomocą adresu URL w celu jego automatycznego ściągania.

Struktura XML powinna być zgodna z instrukcjami zawartymi w dalszej części niniejszego dokumentu. W przeciwnym wypadku, import ogłoszeń na naszą stronę nie będzie możliwy.

Informacje wstępne XML

Nagłówek

Plik XML posiada nagłówek, w którym znajduje się informacja o wersji xml oraz encoding lub systemie kodowania. Należy wybrać typ kodowania UTF-8, nie jest możliwy wybór innego systemu.

<?xml version=”1.0” encoding=”UTF-8”?>

Sincro_details

Podstawowym elementem pliku xml są tagi, które decydują o pozostałych elementach.

<sincro_details>

Informacje o produktach

Products

Jest to etykieta, która zawiera informacje dotyczące wszystkich produktów firmy. Wewnątrz products, zostanie utworzona subetykieta product dla każdego z produktów firmy.

<products>

Product

Tag zawierający wszelkie etykiety odnoszące się do produktu firmy wymienionej poniżej.

<product>

Product_id

Numer referencyjny: unikalny numer produktu. Każdy odrębne ogłoszenie, nowe lub utworzone na podstawie istniejącego juz ogłoszenie, powinno posiadać unikalny numer referencyjny.

<product_id>0123</product_id>

Title

Nazwa produktu lub tytuł ogłoszenia: Nazwa powinna być wprowadzona małymi literami i posiadać maksymalnie 80 znaków. W identyczny sposób jak w przypadku numeru referencyjnego, jeśli nastąpi zmiana tytułu, system automatycznie wykryje takie ogłoszenie jako ogłoszenie sprzedaży nowego produktu. Ogłoszenia o tym samym tytule nie mogą być zamieszczane wielokrotnie.

W celu uniknięcia pojawienia się niepożądanych, nieczytelnych znaków, nazwa powinna zostać wpisana w sekcję CDATA.

<title><![CDATA[Nazwa produktu]]></title>

Description

Szczegółowy opis produktu. Opisy nie mogą być identyczne dla różnych produktów i zawierać informacje zachęcające do kupna: kolory, dane techniczne, rozmiary, możliwość personalizacji produktu...

W celu uniknięcia pojawienia się niepożądanych, nieczytelnych znaków, informacja ta powinna zostać wpisana w sekcję CDATA. Tekst nie może zawierać znaczników html, jedyna dozwolona etykieta to
, łamanie linii.

<description><![CDATA[Szczegółowy opis bez znaczników html, zwykłytekst.<br/>Zawiera informację o kolorach, wymiarach, dostępnych rozmiarach, materiałach.]]></description>

Second_hand

Opcjonalna etykieta wskazująca, czy produkt jest produktem używanym (YES) czy nowym (NO). Jeśli dla tej etykiety nie podano wartości, produkt zostanie opublikowany jako nowy.

<second_hand>YES</second_hand>

Kategoria

Są dwie możliwości wskazania kategorii produktu:

Sector

Odpowiada kategorii SoloStocks, w której zostanie zamieszczone ogłoszenie. Powinna ona jak najlepiej odpowiadać rodzajowi produktu. Odpowiada jest odpowiedni kod numeryczny.

Aby ściągnąć plik z kategoriami SoloStocks i odpowiadającymi im numerami, kliknij tutaj

Po wyborze odpowiedniej kategorii, w tagu sector wskaż 6-cyfrowy kod numeryczny jej odpowiadający.

Przykład tagu Sector kategorii: Modne dodatki > Szaliki i szale > Apaszki

01 > 0108 > 010804

<sector>010804</sector>

Company_sector

Odpowiada kategorii produktu w Twoim sklepie online. Można wskazać kategorię w tekście.

Aby uniknąć ryzyka związanego z nietypowymi znakami, które mogą zakłócić odczyt pliku, można zastosować sekcję CDATA. Tekst nie może zawierać etykiet html.

Importante:

Produkty zostaną zaimportowane do SoloStocks w kategorii „Inne”. Po zaimportowaniu produktów, należy przypisać im kategorie, posługując się opcją Menu użytkownika > Produkty > Przypisz kategorie

Przypisanie kategorii jest jednorazowe i będzie koniecznie tylko dla nowych kategorii wprowadzonych w feed.

<company_sector><![CDATA[Kategoria produktu]]></company_sector>

Energy_efficiency_class

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca efektywność energetyczną produktu. Dopuszczalne wartości są następujące

G F E D C B A A+ A++ A+++
<energy_efficiency_class>A++</energy_efficiency_class>

Gender

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca, czy produkt jest zorientowany na mężczyznę, kobietę dla obu płci

Dopuszczalne wartości są następujące:

"male" dla płci męskiej
"female" dla płci żeńskiej
"unisex" dla obu płci
<gender>unisex</gender>

Size

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca rozmiar produktu. Informacje o wielkości można uzupełnić etykietami "Size type" i "Size system". Etykieta może mieć maksymalnie 120 znaków.

Sekcja musi zostać oznaczona jako tekst z CDATA.

<size><![CDATA[M]]></size>

Size_type

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca rodzaj rozmiaru na odzieży. Dopuszczalne wartości są następujące:

"regular" dla normalnych rozmiarów
"Petite" dla małych rozmiarów
"plus" dla dużych rozmiarów
"big and tall" dla wysokich i korpulentnych rozmiarów
"macierzyństwo" dla ubrań macierzyńskich
<size_type>regular</size_type>

Size_system

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca kraj systemu wielkości stosowanego dla danego produktu. Dopuszczalne wartości są następujące:

US
UK
EU
DE
FR
JP
CN
IT
BR
MEX
AU
<size_system>EU</size_system>

Attributes

Są to opcjonalne etykiety, które pozwalają na wskazanie specyficznych cech produktu, które nie są objęte innymi etykietami, takimi jak "pojemność", "smak", "aromat". Etc.... Każdy atrybut musi zawierać nazwę i wartość. Każdy z nich może mieć do 120 znaków.

<attributes>
	<ATTRIBUTE name="Smak" value="Czekolada"/>
	<ATTRIBUTE name="Aromat" value="Malina"/>
<attributes>

Item_group_id

Jest to opcjonalna etykieta, która umożliwia identyfikację produktu dostępnego w różnych wariantach. Etykiety tej można używać w przypadku, gdy produkty różnią się co najmniej jedną z poniższych cech:

color
size
material
gender
attribute

Dla każdej grupy wariantów należy wprowadzić unikalną wartość. Etykieta może zawierać maksymalnie 50 znaków alfanumerycznych.

Wskazuje te same atrybuty dla każdego produktu w grupie. Na przykład, jeśli produkt ma różne rozmiary i kolory, wskaż atrybuty "size" i "color" dla wszystkich produktów, które mają tę samą wartość item_group_id.

Jeżeli produkty są odróżnianie od siebie przez elementy projektu, które nie odpowiadają powyższym atrybutom, atrybut item_group_id nie powinien być stosowany.

<item_group_id>123456789</item_group_id>

Price

Cena jednostkowa produktu (bez VAT). Podaj wartość numeryczną i oddziel ułamki do maksymalnie dwóch miejsc dziesiętnych kropką (nie używaj separatora tysięcznego). Usuń dodatkowe symbole takie jak: €, $ itp.

Jeśli Twój produkt ma jedną cenę, użyj etykiety . Jeśli pozostawisz te pole puste, przyjmie wartość „Do uzgodnienia”. Pamiętaj, że jeśli brak jest ceny sprzedaży, możliwość sprzedaży online produktu nie zostanie włączona.

<price>1234.56</price>

Jeśli cena produktu zależy od zakupionej ilości, zamiast etykiety użyj etykiety , w sposób opisany poniżej:

  • Ustal przedziały cenowe w zależności od ilości produktu.
  • Przedziały powinny być sekwencyjne, tak jak pokazano na przykładzie poniżej.
  • Lość produktu w zakresie „From” – „To” nie może być podana w częściach dziesiętnych. Jednostka miary dla określonej ilości produktu (jednostki, kg, litry itp.) jest określona w minimalnym zamówieniu.
  • W ostatnim zakresie, ilość wskazana po „To” zostanie pominięta, a na stronie zakres wyświetli się jako: „od” ilości wskazanej na początku zakresu.

Jeśli przedział cenowy zawiera błędy, zostanie przypisana cena przypisana do etykiety , jeśli taka istnieje. Jeśli jej brak, wyświetli się cena „Do uzgodnienia”, ale możliwość sprzedaży online produktu nie zostanie włączona.

									
<price_ranges>
<price_range>
	<pr_from>1</pr_from> = minimalna ilość
	<pr_to>19</pr_to> = maksymalna ilość
	<pr_price>800</pr_price> = cena/jednostka
</price_range>
<price_range>
	<pr_from>20</pr_from> = minimalna ilość
	<pr_to>49</pr_to> = maksymalna ilość
	<pr_price>770</pr_price> = cena/jednostka
</price_range>
<price_range>
	<pr_from>50</pr_from> = minimalna ilość
	<pr_to>100</pr_to> = maksymalna ilość
	<pr_price>740</pr_price> = cena/jednostka
</price_range>
</price_ranges>
									
								

Shipping

Czas dostawy produktu. Podaj wartość liczbową, w pełnych godzinach. Na przykład: jeśli termin dostawy wynosi2 dni, wpisz 48 (2x24=48).

<shipping>48</shipping>

Minimum

Minimalna liczba jednostek niezbędna do złożenia zamówienia. Podaj wartość liczbową.

Jeśli nie wypełnisz tej etykiety, wartość minimalnego zamówienia zostanie ustawiona domyślnie na 1.

<minimum>5</minimum>

Unit_type

Jednostka miary dotyczącą sprzedawanego produktu. Wybierz z tabelki zamieszczonej poniżej, liczbę, która odpowiada jednostce miary produktu.

1 metr
2
3
4 kilometr
5 gram
6 kilogram
7 tona
8 litr
9 jedna sztuka
10 część
11 para
12 tuzin
13 pakiet
14 beczka
99 Inna
<unit_type>9</unit_type>

Jeśli nie wypełnisz tej etykiety, jednostka miary zostanie ustawiona domyślnie na (9).

Unit_type_other

Jeśli w polu „Unit_type” wskazano „99 - Inna”, konieczne będzie wprowadzenie tego pola, aby podać jednostkę miary produktu.

Aby uniknąć ryzyka związanego z nietypowymi znakami, które mogą zakłócić odczyt pliku, można zastosować sekcję CDATA.

<UNIT_TYPE_OTHER><![CDATA[Jednostka miary]]></UNIT_TYPE_OTHER>

Photos

Jest to główna etykieta, która obejmuje wszystkie zdjęcia produktu, odpowiadające poszczególnym etykietom photo każdego zdjęcia.

Photo

Każde ze zdjęć produktu powinno posiadać swoją własną etykietę. Wszystkie etykiety łączą się wewnątrz etykiety Photos. Należy wskazać w niej adres URL zdjęcia w formacie jpg, png o gif.

									
<photos>
<photo>http://www.site.com/photo1.jpg</photo>
<photo>http://www.site.com/photo2.jpg</photo>
</photos>
									
								

Przy wszystkich produktach można załączyć maksymalnie 5 zdjęć.

Uwaga:

Jeżeli za pomocą pliku chcesz wprowadzić zmiany w zdjęciach produktu(-ów), prosimy o przesłanie stosownej informacji na adres publikacja@solostocks.pl tak aby nasi technicy mogli dokonać aktualizacji na portalu SoloStocks

Video_url

Jest to etykieta opcjonalna i określa URL wideo produktu na YouTube. Obecnie to pole obsługuje tylko URL kanału YouTube.

<video_url>https://youtu.be/qu6G29Rn00U</video_url>

Video_description

Jest to etykieta opcjonalna i może zawierać opis wideo wskazanego w . Nie należy wprowadzać w tym polu danych kontaktowych (telefonu, e-maila, strony web...) ani powtarzać opisu produktu.

Aby uniknąć ryzyka związanego z nietypowymi znakami, które mogą zakłócić odczyt pliku, można zastosować sekcję CDATA. Tekst nie może zawierać etykiet html.

<VIDEO_DESCRIPTION><![CDATA[Opis wideo]]></VIDEO_DESCRIPTION>

Keywords

Ta etykieta jest opcjonalna i zawiera słowa kluczowe określające produkt i pomagające kupującemu odnaleźć go. Sekcja musi zostać oznaczona jako tekst z CDATA.

Można dodać maksymalnie pięć keyword (słów kluczowych) na produkt. Każdy keyword może zawierać maksymalnie 3 słowa i 90 znaków.

									
<keywords>
<keyword><![CDATA[słowo klucz 1]]></keyword>
<keyword><![CDATA[słowo klucz 2]]></keyword>
<keyword><![CDATA[słowo klucz 3]]></keyword>
[ ... ]
</keywords>
									
								

Color

Jest to etykieta opcjonalna i określa kolory produktu (nie różne warianty produktu). Aby wskazać kilka kolorów, należy oddzielić je ukośnikiem (/)

Sekcja musi zostać oznaczona jako tekst z CDATA.

<color><![CDATA[kolor1/kolor2/kolor3]]></color>

Material

Jest to etykieta opcjonalna i określa materiały, z których zrobiony jest produkt (nie różne warianty produktu). Aby wskazać kilka materiałów, należy oddzielić je ukośnikiem (/)

Sekcja musi zostać oznaczona jako tekst z CDATA.

<material><![CDATA[materiał1/materiał2/materiał3]]></material>

Brand

Jest to etykieta opcjonalna i określa nazwę marki produktu. Sekcja musi zostać oznaczona jako tekst z CDATA.

Możesz użyć nazwy własnego sklepu jako nazwy marki, tylko jeżeli jesteś producentem produktu.

<brand><![CDATA[nazwa marki]]></brand>

Gtin

Jest to etykieta opcjonalna, która określa numer identyfikacyjny produktu. Numer identyfikacyjny nie może zawierać spacji ani myślników.

Tę etykietę można zastosować z dowolnym identyfikatorem produktu:

UPC (w Ameryce Północnej/GTIN-12): numer 12-znakowy (8-znakowe kody UPC-E muszą zostać zamienione na kody 12-znakowe).
EAN (w Europie/GTIN-13): numer 13-znakowy
JAN (w Japonii/GTIN-13): numer 8 lub 13-znakowy
ISBN (książki): numer 13-znakowy (numery ISBN-10 muszą zostać zmienione na ISBN-13).
ITF-14 (multipacks/GTIN-14): numer 14-znakowy
<gtin>1234567891234</gtin>

Mpn

Jest to etykieta opcjonalna, która określa numer referencyjny producenta.

<mpn>123456789</mpn>

Url_cliente

URL produktu w Twoim sklepie internetowym.

<url_cliente>http://www.my-web.com/my-product1</url_cliente>

Szczegóły zamieszczania produktów przy zastosowaniu arkusza Excel SoloStocks

Ważne:

Struktura arkusza Excel musi dokładnie odpowiadać strukturze udostępnionej przez SoloStocks. Nie należy dodawać ani usuwać kolumn, w przeciwnym razie produkty nie zostaną zaimportowane.

Przed każdym zaimportowaniem lub zmianą produktów należy ściągnąć arkusz Excel, aby użyć najbardziej aktualnej wersji dokumentu

Pusty lub wypełniony aktywnymi produktami firmy arkusz Excel można ściągnąć z Menu użytkownika

Kategorie można przypisać po zaimportowaniu produktów w Menu użytkownika > Produkty > Dodaj kategorie

Importowanie produktów może potrwać kilka godzin. Po zakończeniu importowania otrzymasz wiadomość e-mail. Od tego momentu można przystąpić do przypisywania kategorii

Komentarz

Numer referencyjny: unikalny numer produktu. Każdy odrębne ogłoszenie, nowe lub utworzone na podstawie istniejącego juz ogłoszenie, powinno posiadać unikalny numer referencyjny.

Nazwa produktu

Nazwa produktu lub tytuł ogłoszenia: Nazwa powinna być wprowadzona małymi literami i posiadać maksymalnie 80 znaków. W identyczny sposób jak w przypadku numeru referencyjnego, jeśli nastąpi zmiana tytułu, system automatycznie wykryje takie ogłoszenie jako ogłoszenie sprzedaży nowego produktu. Ogłoszenia o tym samym tytule nie mogą być zamieszczane wielokrotnie.

Opis

Szczegółowy opis produktu. Opisy nie mogą być identyczne dla różnych produktów i zawierać informacje zachęcające do kupna: kolory, dane techniczne, rozmiary, możliwość personalizacji produktu...

Opis może zawierać maksymalnie 3300 znaków i nie może zawierać kodu html ani danych kontaktowych.

Z drugiej ręki

Wskazuje, czy produkt jest używany czy nowy. Jeśli dla tej etykiety nie podano wartości, produkt zostanie opublikowany jako nowy.

Kategoria

Są dwie możliwości wskazania kategorii produktu:

Kategoria SoloStocks

Odpowiada kategorii SoloStocks, w której zostanie zamieszczone ogłoszenie. Powinna ona jak najlepiej odpowiadać rodzajowi produktu. Odpowiada jest odpowiedni kod numeryczny.

Aby ściągnąć plik z kategoriami SoloStocks i odpowiadającymi im numerami, kliknij tutaj

Po wyborze odpowiedniej kategorii, w tagu sector wskaż 6-cyfrowy kod numeryczny jej odpowiadający.

Przykład tagu Sector kategorii: Modne dodatki > Szaliki i szale > Apaszki

01 > 0108 > 010804

W tym przypadku należy podać wartość: 010804

Kategoria

Odpowiada kategorii produktu w Twoim sklepie online. Można wskazać kategorię w tekście.

Importante:

Produkty zostaną zaimportowane do SoloStocks w kategorii „Inne”. Po zaimportowaniu produktów, należy przypisać im kategorie, posługując się opcją Menu użytkownika > Produkty > Przypisz kategorie

Przypisanie kategorii jest jednorazowe i będzie koniecznie tylko dla nowych kategorii wprowadzonych w feed.

Czas dostawy (w godzinach)

Czas dostawy produktu. Podaj wartość liczbową, w pełnych godzinach. Na przykład: jeśli termin dostawy wynosi2 dni, wpisz 48 (2x24=48).

Jeśli produkt jest dostępny w sprzedaży online, należy wskazać koszty wysyłki produktu wraz z informacją na temat terminu dostawy. W tym przypadku nie jest konieczne wypełnienie tego pola

Minimalne zamówienie

Minimalna liczba jednostek niezbędna do złożenia zamówienia. Podaj wartość liczbową.

Jednostka miary

Odpowiada jednostce miary podanej przy produkcie. Z rozwijalnego menu należy wybrać jedną z następujących opcji:

metr
kilometr
gram
kilogram
tona
litr
jedna sztuka
część
para
tuzin
pakiet
beczka
Inna

Jeśli ta etykieta pozostanie pusta, domyślną jednostką miary jest Jednostka.

Jednostka miary „Inna”

Jeśli w polu „Jednostka miary” wskazano „Inna”, konieczne będzie wypełnienie tego pola, aby podać jednostkę miary produktu.

Jednostkę miary należy podać w tekście, który nie może zawierać html.

Kolor

Jest to etykieta opcjonalna i określa kolory produktu (nie różne warianty produktu). Aby wskazać kilka kolorów, należy oddzielić je ukośnikiem (/)

Przykład:

kolor1/kolor2/kolor3

Materiał

Jest to etykieta opcjonalna i określa materiały, z których zrobiony jest produkt (nie różne warianty produktu). Aby wskazać kilka materiałów, należy oddzielić je ukośnikiem (/)

Przykład:

materiał1/materiał2/materiał3

Marka

Jest to etykieta opcjonalna i określa nazwę marki produktu.

Możesz użyć nazwy własnego sklepu jako nazwy marki, tylko jeżeli jesteś producentem produktu.

Efektywność energetyczna

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca efektywność energetyczną produktu. Dopuszczalne wartości są następujące

G F E D C B A A+ A++ A+++

Płeć

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca, czy produkt jest zorientowany na mężczyznę, kobietę dla obu płci

Wielkość

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca rozmiar produktu. Informacje o wielkości można uzupełnić etykietami "Size type" i "Size system". Etykieta może mieć maksymalnie 120 znaków.

Sekcja musi zostać oznaczona jako tekst z CDATA.

<size><![CDATA[M]]></size>

Typ wielkości

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca rodzaj rozmiaru na odzieży. Dopuszczalne wartości są następujące:

Regularny rozmiar
Drobny rozmiar
Plus rozmiar
Wysoki i duży
Macierzyństwo

region rzeźbienia

Jest to opcjonalna etykieta wskazująca kraj systemu wielkości stosowanego dla danego produktu. Dopuszczalne wartości są następujące:

US
UK
EU
DE
FR
JP
CN
IT
BR
MEX
AU

Atrybuty

Są to opcjonalne etykiety, które pozwalają na wskazanie specyficznych cech produktu, które nie są objęte innymi etykietami, takimi jak "pojemność", "smak", "aromat". Etc.... Każdy atrybut musi zawierać nazwę i wartość. Każdy z nich może mieć do 120 znaków.

Identyfikator grupy produktów

Jest to opcjonalna etykieta, która umożliwia identyfikację produktu dostępnego w różnych wariantach. Etykiety tej można używać w przypadku, gdy produkty różnią się co najmniej jedną z poniższych cech:

color
size
material
gender

Dla każdej grupy wariantów należy wprowadzić unikalną wartość. Etykieta może zawierać maksymalnie 50 znaków alfanumerycznych.

Wskazuje te same atrybuty dla każdego produktu w grupie. Na przykład, jeśli produkt ma różne rozmiary i kolory, wskaż atrybuty "size" i "color" dla wszystkich produktów, które mają tę samą wartość item_group_id.

Jeżeli produkty są odróżnianie od siebie przez elementy projektu, które nie odpowiadają powyższym atrybutom, atrybut item_group_id nie powinien być stosowany.

Zdjęcia produktu

Do każdego produktu można załączyć maksymalnie 5 zdjęć.

Do załączenia służy Excel zawierający 5 kolumn (URL Zdjęcie 1, URL Zdjęcie 2, etc.). W każdej z kolumn należy wskazać adres URL zdjęcia w formacie .jpg, .png lub .gif

Przykład:

https://images.ssstatic.com/silla-eames-12861168n0-09524667.jpg

URL filmiku produktu

Jest to etykieta opcjonalna i określa URL wideo produktu na YouTube. Obecnie to pole obsługuje tylko URL kanału YouTube.

Przykład:

https://youtu.be/qu6G29Rn00U

Opis filmiku produktu

Jest to etykieta opcjonalna i może zawierać opis wideo wskazanego w „URL wideo produktu”. Nie należy wprowadzać w tym polu danych kontaktowych (telefonu, e-maila, strony web...) ani powtarzać opisu produktu.

Słowa kluczowe

Ta etykieta jest opcjonalna i zawiera słowa kluczowe określające produkt i pomagające kupującemu odnaleźć go. Można podać synonimy nazwy lub właściwości produktu.

Do załączenia służy Excel zawierający 5 kolumn (Słowo/a kluczowe 1, Słowo/a kluczowe 2, etc.).

Można dodać maksymalnie pięć keyword (słów kluczowych) na produkt. Każdy keyword może zawierać maksymalnie 3 słowa i 90 znaków.

Cena

Cena jednostkowa produktu (bez VAT). Podaj wartość numeryczną i oddziel ułamki do maksymalnie dwóch miejsc dziesiętnych kropką (nie używaj separatora tysięcznego). Usuń dodatkowe symbole takie jak: €, $ itp.

Jeśli jeden z produktów nie ma podanej ceny lub zakresów cen, na SoloStocks pojawi się informacja, że cena jest „Do uzgodnienia”

Zakresy

Jeśli ceny zależą od ilości zamówienia, zamiast ceny jednostkowej w kolumnie „Cena” należy użyć kolumn przeznaczonych do podania zakresu cen (Zakres 1, Zakres 2, etc.); można wprowadzić maksymalnie 5 zakresów na produkt.

Dla każdego zakresu należy wprowadzić 3 wartości: Od, Do i Cena.

  • Od: minimalna wartość zakresu ceny.
  • Do: maksymalna wartość zakresu ceny.
  • Cena: cena dla przedziału jednostek między minimalną i maksymalną ilością zakresu cen.

Zakresy powinny być ciągłe, jak na podanym przykładzie.

Ilość produktu podana w polach „od” i „do” nie może zawierać części dziesiętnych. Jednostka miary dla ilości produktu (sztuki, kg, litry…) jest określana przy podaniu zamówienia minimalnego.

W ostatnim zakresie ilość podana w polu „do” zostanie pominięta, a na stronie ten zakres pojawi się jako: „od” wartości wskazanej w polu początkowym zakresu.

Jeśli zakres cen zawiera błędy, przypisana zostanie cena wskazana w kolumnie „Cena”, o ile została podana. Jeśli kolumna jest pusta, wyświetli się „Do uzgodnienia”.

Jeśli cena jest oznaczona jako „Do uzgodnienia”, nie będzie możliwa sprzedaż online tego produktu.

Przykład:

Zakres 1 od 1 Zakres 1 do 19 Zakres 1 cena 800
Zakres 2 od 20 Zakres 2 do 49 Zakres 2 cena 770
Zakres 3 od 50 Zakres 3 do 100 Zakres 3 cena 740

Globalny numer jednostki handlowej (GTIN)

Jest to etykieta opcjonalna, która określa numer identyfikacyjny produktu. Numer identyfikacyjny nie może zawierać spacji ani myślników.

Tę etykietę można zastosować z dowolnym identyfikatorem produktu:

UPC (w Ameryce Północnej/GTIN-12): numer 12-znakowy (8-znakowe kody UPC-E muszą zostać zamienione na kody 12-znakowe).
EAN (w Europie/GTIN-13): numer 13-znakowy
JAN (w Japonii/GTIN-13): numer 8 lub 13-znakowy
ISBN (książki): numer 13-znakowy (numery ISBN-10 muszą zostać zmienione na ISBN-13).
ITF-14 (multipacks/GTIN-14): numer 14-znakowy
Numer katalogowy producenta (MPN) Jest to etykieta opcjonalna, która określa numer referencyjny producenta.

Url_cliente

URL produktu w Twoim sklepie internetowym.

Skontaktuj się z nami

publikacja@solostocks.pl