Desktopowa maszyna do znakowania laserowego UV 3W 5W 8W 10W do znakowania
Desktopowa maszyna do znakowania laserowego UV 3W 5W 8W 10W do znakowania
:Opis sprzętu stacjonarnej maszyny do znakowania laserowego UV
Maszyna do znakowania laserowego HiSpeed UV 3W 5W 8W 10W wykorzystuje technologię trójrzędowego podwojenia częstotliwości (THG). W porównaniu z laserem na podczerwień, laser ultrafioletowy 355 nm ma wyjątkowo małą wiązkę lasera, co w znacznym stopniu ogranicza odkształcenia mechaniczne i zmniejsza wpływ procesu cieplnego do bardzo ograniczonego obszaru. Dzięki temu może być stosowany głównie do znakowania i grawerowania bardzo dokładnego, szczególnie nadaje się do znakowania na materiałach opakowaniowych, lekach, telefonach komórkowych, klawiaturach, ładowarkach itp.
Cechy maszyny:
1. Stabilne chłodzenie wodą, precyzyjna kontrola temperatury
2. Stosowany do znakowania i grawerowania nadsubtelnego;
3. Trwałe znakowanie wysokiej jakości
4. Maszyny przyjazne dla środowiska i bezpieczne
5. Wydajność konwersji elektrooptycznej, długa żywotność
Parametry techniczne:
Model LS-UV-3/5/8/10
Moc 3W 5W 8W 10W
Długość fali 355nm
Jakość wiązki M2 <1,3
Moc wyjściowa 10%-100 KHz
Częstotliwość wyjściowa <± 2% rm
Stabilność zasilania (8h) <± 3% rms
Impuls do impulsu niestabilny TEMoo (M2<1.3)
Tryb przestrzenny <2mrad (pełny kąt)
Rozbieżność wiązki 0,6 ± 0,1 mm
Średnica belki > 90%
Okrągłość wiązki <50urad
Stabilność wskazująca H50rad
Kierunek polaryzacji Poziomy
Stosunek polaryzacji 100:1
Chłodzenie Chłodzenie wodą
Serwis pogwarancyjny:
1. Wszystkie nasze maszyny zostaną w pełni sprawdzone przez nasz dział kontroli jakości przed wysyłką. Gwarantujemy, że wszystkie nasze maszyny laserowe mają roczną gwarancję (nie obejmują części szybko zużywających się).
2.Szczegóły szkolenia: zasady działania, system i struktura, bezpieczeństwo i konserwacja, oprogramowanie, technika przetwarzania i tak dalej.
3. Liczne opinie od naszych klientów dowiodły, że nasze maszyny laserowe mają stabilną wydajność z rzadkimi awariami. Jednak chcielibyśmy sobie z tym poradzić w następujący sposób, gdy wystąpi awaria:
a. Gwarantujemy, że udzielimy jasnej odpowiedzi w ciągu 24 godzin.
b. Personel obsługi klienta pomoże i poprowadzi Cię przez analizę usterki w celu zlokalizowania przyczyny.
c. Jeśli usterka jest spowodowana niewłaściwą obsługą oprogramowania i innymi miękkimi błędami, pomożemy rozwiązać problem on-line.
d. Będziemy oferować wiele wsparcia online, podobnie jak szczegółowe instrukcje techniczne i instalacyjne przez e-mail, wideo, telefon. (Szkolenie przez widza zespołu)"